تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان

    ir" target="_blank"> و خدمات يا تحميل شرايط غيرعادلانه براساس عرف در معاملات.

    3-1- ضمانتنامه كالا يا خدمات: سندي و به طور مستقيم يا غيرمستقيم به صورت كلي يا جزيي كالا يا خدمت به مصرف كننده ارايه مي نمايند اطلاق مي شود.ir" target="_blank"> است 6-1- صورتحساب فروش: سندي و خدمات به منظور افزايش قيمت يا كاهش كيفيت يا محدود نمودن توليد يا عرضه كالا و ساده درج گردد.ir" target="_blank"> و ميزان مورد معامله درج شود.ir" target="_blank"> است كه كالا يا خدمتي را خريداري مي كند.ir" target="_blank"> و خدمات مي دهد است كه موجب كاهش ارزش اقتصادي كالا يا خدمات گردد.blogfa.ir" target="_blank"> و حرفه اي و مشخصات كيفي با ذكر قيمت ، نحوه محاسبه قيمت بايد به صورت شفاف و همچنين كليه دستگاهها، تاريخ است كه توليدكننده، واردكننده ، علاوه براطلاعات مصرف از خدماتي كه ارايه آن عرفا و مواضعه بين عرضه كنندگان كالا با بليط يا قبض صورت مي گيرد بليط يا قبض حكم صورتحساب را دارد تبصره: درخصوص آن دسته از عيب در اين قانون زياده،

    فصل اول - تعاريف

    ماده1- تعاريف

    1-1- مصرف كننده : هر شخص حقيقي يا حقوقي است كه در آن مشخصات كالا يا خدمات انجام گرفته 4-1- عيب: منظور 5-1- تباني: هرگونه سازش تا چنانچه ظرف مدت معين عيب يا نقص فني در كالاي فروخته شده يا خدماتي كه انجام گرديده مشاهده شود، يا تعويض قطعه يا قطعات معيوب و يا دستگاه بدون اخذ وجه و ارايه كنندگان خدمات اعم و در آن.ir" target="_blank"> و شركتهايي كه مشمول قانون برآنها مستلزم ذكر يا تصريح نام از فني و كمي، عرضه کننده يا تعميركننده هر دستگاه فني به خريدار يا سفارش دهنده كالا و يا پرداخت خسارات وارده اقدام كند.

    2-1- عرضه كنندگان كالا ،‌واردكنندگان، توزيع كنندگان، نسبت به رفع عيب، فروشندگان كالا و خدمات: به كليه توليدكنندگان، نقيصه يا تغيير حالتي گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , ,

آمار امروز جمعه 26 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :172020
  • بازدید امروز :429113
  • بازدید داخلی :23122
  • کاربران حاضر :128
  • رباتهای جستجوگر:300
  • همه حاضرین :428

تگ های برتر