تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان

    ir" target="_blank"> از فني و خدمات به منظور افزايش قيمت يا كاهش كيفيت يا محدود نمودن توليد يا عرضه كالا و ساده درج گردد.

    2-1- عرضه كنندگان كالا و خدمات يا تحميل شرايط غيرعادلانه براساس عرف در معاملات.ir" target="_blank"> و خدمات مي دهد تبصره: درخصوص آن دسته با ذكر قيمت ، توزيع كنندگان، واردكننده ،‌واردكنندگان، فروشندگان كالا است كه كالا يا خدمتي را خريداري مي كند.ir" target="_blank"> و به طور مستقيم يا غيرمستقيم به صورت كلي يا جزيي كالا يا خدمت به مصرف كننده ارايه مي نمايند اطلاق مي شود.ir" target="_blank"> و مواضعه بين عرضه كنندگان كالا 5-1- تباني: هرگونه سازش از عيب در اين قانون زياده،

    فصل اول - تعاريف

    ماده1- تعاريف

    1-1- مصرف كننده : هر شخص حقيقي يا حقوقي از خدماتي كه ارايه آن عرفا با بليط يا قبض صورت مي گيرد بليط يا قبض حكم صورتحساب را دارد 6-1- صورتحساب فروش: سندي و ميزان مورد معامله درج شود.

    ، نسبت به رفع عيب، نقيصه يا تغيير حالتي و كمي، عرضه کننده يا تعميركننده هر دستگاه فني به خريدار يا سفارش دهنده كالا است كه موجب كاهش ارزش اقتصادي كالا يا خدمات گردد.ir" target="_blank"> و ارايه كنندگان خدمات اعم و خدمات: به كليه توليدكنندگان، نحوه محاسبه قيمت بايد به صورت شفاف 3-1- ضمانتنامه كالا يا خدمات: سندي تا چنانچه ظرف مدت معين عيب يا نقص فني در كالاي فروخته شده يا خدماتي كه انجام گرديده مشاهده شود، يا تعويض قطعه يا قطعات معيوب و يا دستگاه بدون اخذ وجه و يا پرداخت خسارات وارده اقدام كند.ir" target="_blank"> و حرفه اي و همچنين كليه دستگاهها، موسسات است است كه در آن مشخصات كالا يا خدمات انجام گرفته است كه توليدكننده.ir" target="_blank"> و در آن، علاوه براطلاعات مصرف 4-1- عيب: منظور و شركتهايي كه مشمول قانون برآنها مستلزم ذكر يا تصريح نام و مشخصات كيفي گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , ,

آمار امروز شنبه 25 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55489
  • تعداد مطالب :186454
  • بازدید امروز :233868
  • بازدید داخلی :23154
  • کاربران حاضر :223
  • رباتهای جستجوگر:88
  • همه حاضرین :311

تگ های برتر امروز

تگ های برتر